85 Responses

    • Yes all the way through! And then break all the organs and shit and push it all out the mouth!!

          • its pretty easy to see from all his previous work that guro and scat cancer doesnt make it in. Lara With Horse would have a lot of both if it did. now go waste more time begging for ur guro retardation faggot LMAO

        • Funny thing is youre bitching about it and animo has done a atwt scene already with lara…you stupid fuck

    • Fuck yeah! All the way through the interrogator. With quiet sucking or fucking just the tip and a cum shot at the end!

  1. I hope Animo make a scene where Quiet force the interrogator to do a long rimming to Brutus, or something close to that. I loved that on the previous part.

  2. I love how that dick looks. I hope ANIMO PRON makes a scene where Brutus fucks a guy. This horse’s cock looks delicious and very appetizing.

      • You scared of a little male action? Poor thing. I will bring some of my guy friends and we will make a circle around you. Then we all take off our pants and slap you with our cocks. And when you try to talk one of us sticks a cock in your mouth until it nuts and someone else will fuck you so hard in the asshole until you cum on it and beg for more. Maybe we will bring a horse cock for you too after.
        Suck it closet fag

  3. How about Brutus fucking the Interrogator like Lara was in part 4 of that series. Have Brutus cum through the interrogator while she’s making out with Quiet so it can fill here mouth and throat full of his cum too.

    • THIS!! EVERY TIME BRUTUS GOES IN HE BRUISES SOME ORGANS. FIRST THE INTESTINES GET RIPPED AND SWOLLEN. THEN THE STOMACH GETS TORN UP THEN HE FUCKS THE ESOPHAGUS IS LIKE A PUSSY UNTIL IT GETS ALL LOSE AND BRUTUS BREAKS THE LUNGS AND HEART AND HE JUST KEEPS GOING

  4. I am wondering, the guy who posted all the supporters previews on rule34 is that guy dead cuz the whole episode 5 previews arnt there yet normally they got posted there 1 day later then update here

  5. oh no, is this more of this anal gay shit?
    when are you making content for straight people? make him fuck her VAGINA. make her womb prolapse

    • A male horse fucking a female woman in the ass is not gay, Just because it’s anal doesn’t mean gay you dumbass moron. Are you that much of a fucking simp for pussy that your brain cannot think properly? Stupid simpy cuck.

      • Go to hell dumbass pussy ass nigger bitch fuck! I bet you love having your dad fuck you in the ass and you dont think its gay. Go to hell simp gay faggot

    • I don’t think so, it looks the same but since it is a bit wide, it may seem shorter

  6. I know it’s early to ask, but when will part 5 come out? is that in January I will enlist in the army and I will not be able to see any of this

  7. Does anyone have some good comics/pornvideo with stomach bulge or thing like Animo’s work ?

    • Yeah there was a video on pornhub with some massive stomach and throat bulge from a cock. I think it might have been your mom in it. Check it out

      • Wow, that’s incredible ! I didn’t know that it was your father’s micro penis. Rip his son of bitch lol
        Your comment was useless

    • a lot on chan.sankakucomplex.com … there alot of stomach bulge both and video and art… there even elephant fuck some chick… you can fap all day

  8. yoooo, Quiet gonna try it, balls deep… maybe a position we have not yet seen! With the tail sticking out through the mouth ….

  9. i hope this time will be all the way through… just look at the size of this log! It just MUST to penetrate into ass and get out from the mouth! Just must!

Leave a Reply

Your email address will not be published.